Produktiv kväll

Under kvällen har jag hunnit redigera en film, nu har jag bara material till två filmer till som ska redigeras under morgondagen om allt går enligt planerna. Hinner jag är det även bra om jag kan spela in en film till under morgondagen, så att jag verkligen vet att jag kommer kunna ladda upp en film varje dag. Vi ska nämligen ut och tälta hos hästarna torsdag-fredag, så jag måste ha videos klara för dem dagarna.
 
Linnea var ju som sagt med ut och fotade oss ikväll. Därför tänkte jag nu bjuda på en liten sneak peek
Nu ska jag ta och avsluta då klockan ringer i morgon, den ringer vid 9:30 så det är inte tidigt men jag behöver ändå få några timmars sömn fram tills dess. Ni får sova gott så hörs vi igen under morgondagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback