Redan torsdag

Jag gick och lade mig i bra tid igår och hade sovmorgon nu på morgonen. Därför känner väldigt utvilad och det känns bra då det vanliga schemat börjar idag. Jag slutar tidigt idag, vilket känns hur bra som helst. Från och med nästa vecka kommer det dock att vara 4 lektioner på torsdagar istället för 2 som det kommer vara idag.
 
Idag har jag bara skolan inplanerat, vilket känns ganska skönt. Jag behöver ha en kväll hemma för att bara kunna slappna av och inte vara ute och fara hela dagarna. Även om det är något jag tycker är roligt så är det viktigt att ha lite tid hemma och att inte fara runt.  
 
Nu ska jag gå en sväng med Gucci innan jag ska åka och möta upp Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback