Rullar hemåt

Vi har precis fikat och spelat lite fotboll med mina små kusinbarn och sitter nu på bussen på väg hem mot Västerås. Det har varit en underbar vecka och vi har haft det riktigt roligt. Vi har hunnit med att busa med mina kusinbarn. vi har handlat, vi har motionerat, vi har vloggat och vi har hunnit med att doppat oss i dalälven. Det känns tråkigt att vi ska åka hem redan, jag hade gärna stannat några dagar till. Men jag och Denise kommer träffas igen redan på måndag då vi tänkt ta oss en tur till Grönalund.
 
Nej jag börjar bli lite hungrig, så jag tänker ta mig en macka och sen sätter vi på PLL-avsnittet igen och bara tar det lugnt tills vi är framme i borlänge där vi måste byta till ett tåg till Sala där vi sen sak ta ett tåg hem till Västerås. 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback