Tekniska problem

Vloggen kommer att komma upp lite senare än vanligt då iMovie krånglar lite just nu. Jag kan inte exportera filmen och jag hade redan gjort det, en det var fel fil och massa. Därför ska jag prova att redigera om sen när jag kommer hem från stallet och därför kommer videon troligtvis inte upp förens vid 8 ikväll. Jag avskyr att inte ha tekniken på min sida, för jag hade gärna fått upp den tidigare åt er. Men nu är det somsagt inte mycket att göra åt saken då jag måste åka till stallet om bara någon minut.
 
Nu ska jag ta och byta om och sen börja röra mig mot stallet för att ha träning. Ni får ha en fortsatt bra fredag så hörs vi senare under eftermiddagen och kvällen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback