Abstinens efter att få träna

Efter att inte ha ridit på snart 2 veckor och inte tränat på 1 börjar jag verkligen få absitnens efter att få träna nu och det är något som jag märker av nu efter en lugn vecka. Jag tänkte dock rida i morgon då jag har sån otrolig ridabstinens, men jag tror att jag skippar gymmet resten av veckan och kör igen på måndag. 
 
Jag har inte gjort mycket alls under eftermiddagen mer än att plocka lite i rummet, det har verkligen blivit en slappardag här hemma. Det är dock väldigt skönt nu såhär dagen innan lovet.
 
Nu tänkte jag förflytta mig ut till vardagsrummet och soffan för att titta på familjen annorlunda med min familj. Vi hörs senare under kvällen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Lisa Gustavsson säger:

Det är skönt första dagen men sen börjar det alltid klia i fingrarna när man inte får rida!

Svar: Ja men verkligen
Kram
None None

2015-02-19 | 21:23:38
Bloggadress: http://nouw.com/stallbg

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback