Äntligen fredag

Äntligen var det fredag igen. Detta är nog veckans favoritdag för min del. Dels för att det är fredag, men också för att morgonen börjar med att det har släppts nya avsnitt av Grey's, det är en kort skoldag och sen är det träning på eftermiddagen. Jag hade inte kunnat få en bättre dag än så.
 
Idag är det en ganska kort skoldag som jag nämnde ovan, vilket gör att jag är hemma tidigt och har lite tid innan jag ska byta om och åka till stallet för träning. Idag är det dressyrtärning som står på schemat. Det är också det jag har inplanerat för dagen så vitt jag vet än så länge. 
 
Nu ska jag gå en promenad med Gucci innan jag ska åka och möta upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra fredag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Alvis säger:

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärnna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? KOLLA GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

2015-02-06 | 09:08:27
Bloggadress: http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback