Avslutar denna onsdagen

Ikväll kom vi äntligen iväg till gymmet igen och som jag har längtat. Idag körde vi ett intensivare spinningpass, vilket känns i kroppen nu efteråt. Det är däremot någon jag tycker är skönt då jag vill att det ska kännas i kroppen efter ett pass. Det får dock bli minst ett pass på gymmet i helgen också då jag känner att jag vill köra minst 2 pass i veckan för att vara helt nöjd.
 
Jag har lite att reptera inför en eventuell redovisning i morgon så det borde jag sätta mig och göra nu, men sen blir det nattens avsnitt av PLL och en efter gymmet smoothie innan jag kryper ner under täcket. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer
Sara Fryk säger:

Jag måste få säga att jag verkligen diggar dig, du är så cool! haha, kram hörru :)

Svar: Tack detsamma hörru :)
Kram
None None

2015-02-05 | 20:16:24
Bloggadress: http://www.nouw.com/sarafryk

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback