Avslutar en underbar kväll

Nu har mina goa brudar åkt hem efter en kväll här hos mig, vilket är tråkigt då det har varit en riktigt mysig och rolig kväll och mycket garv blev det. Jag vet dock inte om det är så bra att sitta och garva mitt under en skräckfilm, jag tror inte att den filmen är speciellt läskig om det är så... Tyvärr är båda allergiska mot pälsdjur och kan inte sova kvar över natten.
- En bild från en av de första gångerna vi hittade på något tillsammans, kulturnatten 2014
 
Jag har saker inplanerat i morgon, så jag ska krypa till sängs nu och få några timmars sömn. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback