Avslutar veckans första dag

Jag hoppas att ni gillade dagens video, det var en video som blev ganska spontant inspelad men som jag ändå tycker blev en hyfsat bra video. Eller vad säger ni som sett den?
 
Annars har jag inte gjort speciellt mycket under eftermiddagen. Jag har spelat in och redigerat en video, fått lite plugg gjort och sen lagade jag middag åt familjen. Jag fastnade även på hästnet under eftermiddagen, som hästtjej blir det lätt att man fastnar där och tittar på alla fina hästar som är till salu. Jag hittade en riktigt fin 10-åring för ett riktigt bra pris, som jag gärna hade köpt, men vi får väl se vad framtiden utvisar...
 
Nu ska jag släppa ut Gucci innan jag kryper ner under täcket framför ett avsnitt av Grey's. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback