En eftermiddag på Erikslund

Åkte iväg lite spontant med Linnea ut till Erikslund. Det var roligt att träffas igen då det var ett tag sen sist. Vi gick i lite affärer, åt lunch på IKEA samt att vi handlade själva på IKEA, lite vuxenpoäng på det haha. Det som tillslut köptes var några kuddar, en filt, något så roligt som en papperskorg och en tvålgrej i porslin. Jag fick också med mig hårfärg och hårsnoddar som jag skrev om i morse, det slutade med att jag valde att färga hela håret mörkt igen så det görs kanske ikväll.
 
Nu ska jag bara slappa och ta det lugnt framför några avsnitt utav Grey's. Ni får ha en fortsatt bra söndag så hörs vi senare under eftermiddagen/kvällen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback