En kort torsdag

Vaknade som en zombie idag då jag var uppe och donade lite i mitt rum lite senare än vad jag tänkt. Alla andra sover eller bara tittar på serier vid halv 1 på natten, medan Emma står och fixar i sitt rum. Men jag är en kvällsmänniska och får mycket energi på kvällen + att jag inte ville lägga mig med dyngsurt hår så då kunde jag lika gärna passa på att göra någon nytta.
 
Som tur är har jag en kort skoldag idag då det är halvstudiedag och jag är allts ledig under eftermiddagen. Får se vad jag hittar på. Har lite funderingar på ett eventuellt åka och rida då jag inte kommer rida i morgon då vi tydligen skulle åka upp till Sälen i morgon eftermiddag.
 
Nu ska jag gå en promenad med Gucci innan jag åker och möter upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback