En ny vecka och en ny dag

Då var det en ny vecka igen. För min del är det veckan innan sportlovet, så jag hoppas att denna veckan kommer gå fort. Förresten, när har/får ni sportlov?
 
Idag är det inte mycket som händer, jag ska ta mig igenom skoldagen och när jag kommer hem tänkte jag spela in en video samt ladda upp en annan video åt er. Efter middagen åker jag och mamma även iväg till gymmet en sväng, vilket ska bli skönt då jag slarvat med maten i helgen och jag har inte varit på gymmet på några dagar nu.
 
Nu ska jag gå en promenad med Gucci innan jag åker och möter upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en rba måndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback