Estetiska onsdag

Idag var det en rolig och estetisk dag, det har inte varit någon lektion som inte hade med det att göra idag. Det är en sak jag verkligen gillar med att gå en estetisk linje, då vissa dagar kan bli som denna dagen och har man valt denna inriktningen tror jag inte man tackar nej till att bara få ha lektioner som innehåller estetik.
 
Själv började jag dagen en en danslektion som jag skrev i morse, vilket för övrigt var hur roligt som helst. Efter danslektionen skulle det varit historia, men våran lärare är inte i skolan under några veckor framöver så vi har arbete  på fri hand. Då passade jag och Denise på att se nattens avsnitt av PLL tillsammans efter att vi läst klart det vi hade fått i uppgift att göra på egen hand. Vi borde nästan ha filmat våra reaktioner, för det måste ha sett väldigt roligt ut med alla miner vi gjorde.
 
Nu är jag hemma och ska inte göra speciellt mycket, om ett tag ska jag laga middag till familjen innan jag åker iväg till stallet för att ta hand om lilla grå. Ni får ha en fortsatt bra onsdag så hörs vi senare under kvällen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback