Ett bra hoppass på Carpen

Efter dagens ridpass satt jag av med en riktigt bra känsla, vilket alltid är roligt som hästmänniska. Idag hoppade vi kombinationer och det brukar inte alltid vara lätt ihop med Carpen då han har en tendens att springa igenom alla hinder. Det gjorde han dock en gång idag... Men annars gick det verkligen hur bra som helst och sista rundan vi körde hade jag verkligen en riktigt bra känsla efter då allt verkligen stämde och det var rena språng under den rundan. Det märks att han måste hoppa mer när vi kommer upp lite i höjd och inte bara hoppar sockerbitslågt, för när det är sockerbtishöjd slänger han sig bara över och hoppar inte igenom ryggen.
 
Jag har även fått lite plugg gjort nu under kvällen. Undrar dock om jag inte börjar bli sjuk, för vem sätter sig och pluggar en fredagkväll som dessutom är under ett lov? Det gör tydligen jag... Jag hade tårta som sällskap under tiden, så det hjälpte väl kanske till lite, haha. 
 
Nu tänkte jag förflytta mig ut i soffan för att titta på Let's Dance, precis som de flesta andra i Sverige gör nu. Ni får ha en fortsatt bra fredag så hörs vi senare under kvällen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Julia Forsbacka säger:

Förstår dig med plugget. Plugg har blivit mitt liv på något sätt?

Svar: Det blir ju tyvärr så :/
None None

2015-02-28 | 08:36:31
Bloggadress: http://forcebacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback