En vanlig eftermiddag

Efter att jag skrev det förra inlägget gjorde jag allt annat än att ta det lugnt och bara titta på hästnet, jag sökte bland annat sommarjobb till i sommar, gick en längre promenad med Gucci och sen har jag plockat lite i mitt rum.
 
Om man bortser ifrån det har jag dock inte gjort mycket alls under eftermiddagen. Jag har dock en väldig lust att skriva ihop en massa bra inlägg åt er. Därför får ni gärna komma med förslag på vad för inlägg ni vill läsa, så kan jag fixa det åt er. Ni borde väl ha något speciellt som ni vill läsa?
 
Nu ska jag gå ut i vardagsrummet och fika med semla, det är ju trots allt fettisdagen idag och då är det ju obligatoriskt att äta semla. Även om man äter enligt LCHF
XoXo//Emma

Kommentarer
Isabelle Johansson säger:

Jävla idioter de borde inte finnas sånna på vägarna 1 centimeter mellan hästen och bilen och hästen vänder. Fyfasen för sådanna idioter..

Svar: Vänta va??
None None

2015-02-17 | 20:28:10
Bloggadress: http://isabellejohaansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback