God morgon tisdag

Idag kommer det bli en lång och jobbig skoldag då jag har ett långt hål vid lunch och efter ett långt hål blir man alltid lite seg... Men det är bara att kämpa sig igenom dagen ändå.
 
Eftersom att det är tisdag så ska jag till stallet och ta hand om lilla grå. Har inte varit hos henne sen förra onsdagen, så det är på tiden att jag åker ut till henne nu. Jag var inte hemma i helgen och kunde alltså inte vara i stallet, därför tänkte jag skämma bort henne lite extra idag istället.
 
Nu ska jag gå med Gucci innan jag åker och möter upp Ebba innan vi åker vidare mot skolan. Ni får ha en bra tisdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback