God morgon tisdag

God morgon på er, hoppas att allt är bra med er. Själv har jag lite träningsvärk från igår, men jag överlever. Det är tisdag och det betyder att jag har stallet, precis som vanligt. Idag tänkte jag ta mig dit i lite lagom tid så att jag hinner ta hand om henne innan hon börjar få lektioner. Det gäller att passa på när jag ändå är ledig.
 
Igår satte jag mig och googlade på ridgeback valpar och jag kan säga att mitt hjärta smälte en aning, de är så sjukt söta. Jag försöker övertala mamma att vi ska köpa oss en liten sån, vi har ju redan en i vuxenformat och det är Gucci. Hon hade nog gillat att h en liten att uppfostra och busa med.
 
Nu ska jag sätta mig och få lite saker gjort hade jag tänkt mig, men vi får se vart det slutar... Ni får ha en bra tisdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback