God morgon tisdag

Då var det tisdag igen, en dag närmare fredag. Idag vakande jag upp och såg att det snöat ännu mera, vilket gör att där det är som mest så på gräsmattorna går snön upp till knäna och en liten bit på låren. All denna snö hade kunnat få kommit i december och inte nu i början på Februari, även om jag tycker att det är mysigt med snö.
 
Efter skolan idag är det stallet som gäller, eftersom att det är tisdag och då har jag lilla grå att ta hand om. Idag tänkte jag ge henne lite extra mycket tid eftersom att jag inte var i stallet i lördags.
 
Nu ska jag gå en promenad med Gucci innan jag åker och möter upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra tisdag så hörs vi senare under dagen, 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback