Hem ljuva hem

Nu har jag kommit hem och precis tagit en dusch och fått i mig lite mat, mer än så har jag inte hunnit sen jag bloggade sist. Det tar längre tid än vad man tror, det är trots allt 30 mil och alltså ungefär 3 och en halv timmes bildfärd mellan Sälen och Västerås-
 
Jag är i alla fall helt slut efter denna helgen, även om det varit väldigt roligt då det var 2 år sedan jag åkte skidor sist om jag inte har helt fel. Underlaget i backarna har varit riktigt bra i helgen, jag tror inte att jag har åkt i finare backar än vad jag gjort nu i helgen. Det skulle möjligtvis vara en tidig morgon när jag och pappa åkte i nypistade backar 1h innan det öppnade för allmänheten. Vädret kunde heller inte varit bättre, det var soligt och omkring -4 grader. Ni som brukar åkar skidor förstår nog vad jag pratar om och varför det var en bra skidhelg.
 
Som jag sa är jag helt slut och tänkte därför krypa ner under täcket framför ett avsnitt av Grey's om jag orkar innan jag somnar. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback