Loggar ut för dagen

Det blev en lugn kväll hemma framför flera avsnitt av Grey's efter en mysig och spontan tur till Erikslund under dagen. Ett plus är ju också att det inte finns någon söndagsångest idag, eftersom att det inte är någon skola veckan som kommer. Att det inte är någon skola kommer också betyda mycket tid att kunna lägga på bloggen och youtube-kanalen, så det ska jag verkligen lägga energi på nu under lovet.
 
Även om det är lov tänkte jag inte sitta uppe hela natten, eller jag ska försöka att inte sitta uppe hela natten... Därför tänkte jag nu krypa ner undet täcket med ett avsnitt av Grey's innan jag somnar. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback