Lördagsmys i stallet

Jag har precis kommit hem från stallet och hunnit tagit en dusch. Det gick jättebra med teorin, barnen skötte sig utmärkt och jag hoppas att de tyckte att det var roligt. Jag tog även hand om lilla grå, som för övrigt fäller något otroligt just nu. Jag stod i säkert 20 minuter med en massageborste och fick loss så pass mycket päls att jag kunde stoppat en kudde med den pälsen, samtidigt som det fanns en massa lös päls kvar. Massageborsten är något jag verkligen kan rekommendera när hästarna fäller, för man får smidigt bort lös och irriterande päls samtidigt som man masserar hästarna. Detta är verkligen den jobbigaste perioden med hästarna, det kan nog alla som håller på med hästar intyga.
 
Under eftermiddagen håller jag mig nog bara hemma och gör lite plugg, så att jag slipper tänka på det under resten av lovet. Ni får ha en fortsatt bra lördag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback