Måndag och en ny vecka

Då var det dags att kicka igång en ny dag och en vecka. Själv startar jag denna måndagen med att lyssna på musik, det får en alltid att vakna till. 
 
Idag har jag inget speciellt inplanerat, mer än att skolan måste avklaras. När jag kommer hem tänkte jag sätta mig och spela in lite videos åt er så att jag har lite videos i lager. Idag har jag redan en video klar till er och det kommer vara en Emma tipsar/recenserar som jag hoppas att ni kommer tycka om.
 
Nu ska jag gå ut med Gucci innan jag ska åka och möta upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra måndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback