Måndagmorgon

För er som följer mig på twitter så har ni märkt att jag är lite irriterad, men det var för att jag glömde stänga av larmet. Så det ringde klockan 5:45 i morse, inte direkt det roligaste när man har sovmorgon och lov... Därför vaknade jag tidigare och har bara legat i sängen och tittat på några avsnitt av Grey's.
 
Planerna för dagen är bara att ta det lugnt och inte göra mycket alls. En video ska såkalrt laddas upp åt er och sedan tänkte jag försöka fixa lite inlägg att lägga som tidsinställda åt er. Det är även fint väder, precis som igår så jag tänkte gå någon längre promenad med Gucci under dagen.
 
Nu ska jag få i mig lite frukost och sedan bege mig mot gymmet för att köra ett pass. Ni får ha en bra måndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Divorce your horse säger:

Så fin blogg du har, och en väldigt vacker header!! :D

2015-02-23 | 10:06:18
Bloggadress: http://divorceyourhorse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback