Mitten av veckan

Även denna veckan kommer det bli en onsdag där det bara är estetiska lektioner, vilket kommer bli väldigt roligt och jag börjar min morgon med dans. Det är nog helt perfekt då man vaknar till lite innan det blir hål fram tills det är media i eftermiddag.
 
Annars händer det inte specielt mycket idag såvitt jag vet just nu. Eftersom att det är onsdag så har jag stallet och lillaa grå i eftermiddag. Det kanske blir en sväng till gymmet framåt kvällen, jag hoppas nästan på det då det var ett tag sedan jag var iväg och gymmade.
 
Nu ska jag gå en promenad med Gucci innan jag ska åka och möta upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Aschmanda säger:

ååh älskar estet :D

- Glöm inte min veckans blogg tävling :D Vinnaren få en länk och få synas i min vänstermeny i en vecka <3

Svar: Estet är bäst :D
None None

2015-02-18 | 14:21:31
Bloggadress: http://aschmandas.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback