Mitten av veckan

Då var det onsdag igen och mitten av veckan, bara 3 dagar kvar tills det är fredag igen. Idag blir det en hyfsat kort skoldag skulle jag tro, vilket är skönt. Eftersom att det är onsdag har jag stallet efter skolan, precis som det brukar vara på onsdagar. 
 
Annars är det inte något speciellt inplanerat, jag hoppas att jag kan ta mig iväg till gymmet och köra lite. Det var ju som sagt ett tag sen nu. Får bara hoppas att moder natur är på rätt sida och inte ger oss en snöstorm ikväll...
 
Nu ska jag gå ut med Gucci innan jag ska åka och möta upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi senare under dagen. 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback