Monday afternoon

Jag hoppas att ni fick veta något nytt om mig i dagens video, jag försökte vara lite kreativ och ta med lite udda grejer. Det slutade dock kanske inte som jag tänkt från början, men det blev en video i alla fall och jag hoppas att ni tyckte om den.
 
Som jag skrev i morse åkte jag iväg och körde ett pass på gymmet efter frukosten, det var en vecka sen sist tror jag och det är allt för lång tid... Det beslutet kanske är något jag får ångra i morgon, då fortfarande inte är helt frisk. Därför blev det ett lite lugnare pass med lite ben, rygg och mage. Jag ökade även vikterna minst ett steg på alla maskiner jag körde om jag kommer ihåg rätt, vilket känns roligt då arbetet har gett resultat. 
XoXo//Emma

Kommentarer
Lydia Elstig säger:

Vilken fin bild!

Svar: Tack snälla :)
Kram
None None

2015-02-23 | 21:10:33
Bloggadress: http://lydiaelstigs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback