Never late for a good coffee

Min kusin hade lagt upp ett recept på kaffe, som gör att man får en eftersmak som man skulle fått efter att ha fikat med kaffe och kanelbullar. Det var verkligen riktigt gott och enkelt att göra, du brygger kaffet precis som vanligt men du har i lite kanel och lite vaniljpulver tillsammans med kaffepulvret. För att toppa det använder vi oss av vispad grädde med lite vanligpulver i och det är verkligen gott. Jag kommer kanske ångra att jag drack kaffe så pass sent, men det borde inte vara några större problem.
 
Under kvällen har jag och mamma även varit iväg och kört lite. Idag körde jag lite ute på vägen, med möte av andra bilar och sen parkerade jag även på en parkering och bilen är fortfarande hel. Jag tycker det är ganska bra för att vara gång 3 jag sitter bakom ratten och de två gångerna jag körde innan var det bara ugnefär 5 minuter åt gången.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback