Next up, stallet

Det blev lite ändrade planer under förmiddagen, pappa, jag och Erik åkte iväg till Hälla och köpte lite skor. Mina gamla träningsskor har börjat blivit små, så jag köpte nya inneskor och så använder jag skorna som jag har på gymmet ute istället. 
 
Annars har jag inte hunnit med att göra så mycket mer under dagen, jag hade velat hunnit med att göra klart plugget men det har det inte heller funnits tiden till att göra det. Därför får det bli uppskjutet ytterligare en dag, vilket jag känner att jag börjar bli en mästare på att göra. Inte bra Emma, inte bra.
 
Nu ska jag byta om till ridkläder och bege mig mot stallet och dagens hoppträning. Ni får ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback