Redan fredag igen

Då var det fredag igen, även om jag är medveten om att ni redan vet det. Fredagar brukar alltid vara veckans favoritdag men denna veckan innebär det en dag närmare skolstart och just nu vill jag bara ha lov en vecka till. Jag tänkte att jag skulle göra klart allt plugg första dagarna så kunde jag ta det lugnt nu i slutet av lovet, ni kan ju gissa hur bra det gick... Därför tänker jag ta tag i det idag och få det klart så att jag inte behöver tänka på det under helgen.
 
Eftersom att det är fredag har jag även trännig i eftermiddag och denna veckan är det hoppträning som gäller. Jag tror inte att vi kommer bli jättemånga då det är lov, så det kommer betyda att vi kommer kunna hoppa lite mer. Jag hoppas att jag kan ha Carpen idag, han och jag går väldigt bra ihop när det är hoppning. Jag ska försöka få med någon som kan filma, det var länge sedan jag hade någon som gjorde det.
 
Nu tänkte jag titta på nattens avsnittet av Grey's, då jag är på live-avsnitten nu igen. Ni får ha en bra fredag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Divorce your horse säger:

Visst går veckorna fort, Hoppas att du får en superbra fredag :)

Svar: Tack dsm du :)
Kram
None None

2015-02-27 | 12:45:39
Bloggadress: http://divorceyourhorse.blogg.se
Michelle Petersson säger:

Lycka till på hoppträningen! :D
Kram

Svar: Tack snälla :D
Kram
None None

2015-02-27 | 18:43:36
Bloggadress: http://michellepetersson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback