Sista dagen av denna veckan

Sista dagen på veckan har vi framför oss idag, började dock med att lyxa till frukosten lite och åt äggröra med bacon, så jag är nöjd. Det är en av de godaste frukostarna man kan äta enligt mig, eller okej inget slår väl någonsin en bra hotellfrukost eller vad säger ni?
 
Idag hade jag inte tänkt göra mycket alls, det blir nog alltså en dag i sängen framför en del avsnitt av Grey's. Framåt kvällen hoppas jag däremot att vi kommer iväg till gymmet, jag känner att min kropp behöver sin en genomkörning där idag.
 
Ni får inte glömma att delta i utlottningen som avgörs om lite mindre än en vecka och ni får inte heller glömma att kika in på min instagram - emmaostensson eller min tumblr - emmaostensson.tumblr.com
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback