Som större delen av svenska folket

Snart ska jag gå och sätta mig i soffanf ramför melidofestivalen som jag tror att den större delen av Svenska folket gör en lördagskväll nu när det dragit igång igen. Helt ärligt kan jag säga att jag inte vet varför jag tittar, för så bra och roligt är inte deltävlingarna, men det är något som man nästan bara måste göra. Lite samma sak som att man måste se Kalle Anka på julafton, eller har jag fel?
 
Det är vad ajg kommer göra resten av kvällen då det börjar nya avsnitt av Maria Wern efteråt. Som uppladdning inför denna kvällen i soffan blev det såklart en hel del avsnitt av Grey's. Jag kan verkligen aldrig få nog av den serien eller skådespelarna, vilket jag tror att min twitter säger allt om...
XoXo//Emma

Kommentarer
Anonym säger:

Håller helt med!
Jag vet faktiskt inte heller varför jag kollar, bidragen är heller inte min smak så jag tittar ju inte för musiken. Men det är väll en grej man helt enkelt gör. ;)
Din blogg är anyways jätte fin, och trevlig att läsa!

2015-02-07 | 19:52:08
Isabelle Johansson säger:

Haha håller med! Hoppas din dag varit bra!

2015-02-07 | 21:36:10
Bloggadress: http://isabellejohaansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback