Sovmorgon

Idag tog jag en sovmorgon, vilket jag kände att jag behövde efter helgen. Snart tänkte jag dock röra mig mot stallet för att ta hand om lilla grå. Nästa vecka har jag skött henne i 6 år, gisses vad tiden går fort.
 
Förra veckan vid den här tiden stod jag ute i snön och hjälpte till under en filminspelning, planerna för dagen är dock inte detsamma denna veckan. Det är bara stallet som ska göras för min del, annars blir det bara en dag hemma då vi kör gymmet i morgon.
 
Nu tänkte jag fixa lite inlägg åt er och sedan blir det bara att ta det lugnt innan jag ska till stallet. Ni får ha en riktigt bra lördag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback