Taco-söndag och arbete

Sitter just nu och fixar lite inställda inlägg åt er medans mamma står ute i köket och lagar vad som luktar att vara en riktigt god tacogratäng enligt LCHF då det är något som jag hon och har börjat med och hållt oss till i 3 veckor nu. Jag kan säga att jag inte heler gör det för att gå ner i vikt, utan för att äta mer hälsosamt och för att det är en rolig grej att prova på.
 
Annars har jag inte gjort mycket alls under eftermiddagen, det har blivit en hel del avsnitt av Grey's, det måste jag ju erkänna. Inte för att jag tror att någon är speciellt förvånad längre. Dock har det kanke börjat gå över styr då jag snart har sett 400 avsnitt på cirka 2 månader...
 
Nu ska jag kila ut och äta lite innan jag återkommer för att jobba ännu mer och fixa inlägg åt er, b.l.a tänkte jag ladda upp en utlottning som jag tror att de flesta tjejer kommer uppskatta. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare under kvällen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback