Tisdagens måsten, avklarade

Jag har precis kommit hem efter stallet och ett ganska kort pass på gymmet. Jag har lite träningsvärk i magen sen igår och mer kommer jag att få, därför blev det bara lite mage idag och lade istället mer fokus på rygg och armar under dagens pass och det känns redan nu ska jag säga...
 
I stallet tog jag hand om lilla grå, hon blev även aningen bortskämd och så fick hon en massa gos då jag inte kommer kunna ta hand om henne i morgon då det är dagridläger under lovet och att döma av hur hon såg ut så går hon med på det lägret. Jag skrev även upp mig på henne i sommar, så nu är det väl "officiellt" att hon är min 2 månader i sommar och det är jag väldigt glad för.
XoXo//Emma

Kommentarer
Lillabus säger:

Roligt att du får ha henne 2 månader under sommaren :)

sv: Tack så jättemycket!

Svar: Ja, jag är väldigt tacksam för det :)
Kram
None None

2015-02-24 | 17:31:01
Bloggadress: http://lillabus.devote.se
Divorce your horse säger:

Men så mysig bild :)

Svar: Tack snälla du :)
Kram
None None

2015-02-24 | 17:36:56
Bloggadress: http://divorceyourhorse.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback