Äntligen fredag

Då var det äntligen fredag igen och snart är helg, vilket ska bli hur skönt som helst. Jag har bara 3 lektioner idag så skoldagen kommer förhoppningsvis gå fort. Eftersom att det är fredag idag så har jag träning i eftermiddag och jag hoppas att jag kan ha Carpen igen då det gick väldigt bra förra veckan.
 
Annars är det inte mycket planerat för dagen mer än stallet och skolan. Fast det lutar mot att det blir en filmkväll här hemma ikväll, det blir väldigt mysigt.
 
Nu ska Izor få en promenad innan jag åker för att möta upp Ebba och sedan åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra fredag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback