Äntligen fredag igen

Äntligen är det fredag och snart helg, vilket ska bli hur skönt som helst. Även om klockan kommer ringa tidigt i morgon bitti för att åka iväg och spela in film, så det kommer ine bli mycket till sovmorgon denna helgen.
 
Innan jag får helg är det en skoldag som ska avklaras, men fredagar brukar då ganska fort så snart är det eftermiddag. Efter skolan idag är det hoppträning i stallet, vilket jag sr fram emot då jag itne hoppas på länge. För passet jag skuttade lite på Hux var det bara 3 språng eller något liknande.
 
Igår var det ju 29:e Januari, vilket betyder att TGIT var tillbaka på Tv-apparaterna i USA för 4 timmar sedan. Jag tänker dock spara det nya avsnittet till ikväll då jag inte vill börja denna morgonen med det nya avsnittet när det är ett matteprov den första lektionen. 
 
Nu ska jag gå en promenad med Gucci innan jag åker och möter upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en rba fredag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback