En lång torsdag

Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag i skolan. All tid spenderades ju dock inte i skolan då vi var och såg en teater som hette Girls will make you blush. Jag vet inte om jag tyckte att själva teatern i sig gav något, men jag tycker att skådespelarna var duktiga, såklart men dem var också väldigt trevliga och roliga. 
 
Detta är tredje dagen jag känner mig lite off och väldigt trött, därför blir det väldigt tråkiga inlägg. Men ibland är man inne i sånna perioder och det är inget att göra något åt. Jag hoppas att ni inte blir allt för påverkade av det, för det vill jag inte.
 
Det viktigaste jag hade att göra för dagen är gjort, så nu kan jag bara ta det lugnt och inte göra mycket alls under kvällen och det tänker jag verkligen ta vara på. Ni får ha en fortsatt bra eftermiddag och kväll så hörs vi senare.
 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback