Avslutar denna helgen

Ikväll tänkte jag försöka komma i säng i lite lagom så att jag har några fler timmars sömn i kroppen inför den veckan som väntar än vad jag brukar ha. Fast om jag känner mig själv rätt så kommer det nog tyvärr inte bli så.
 
Jag har egentligen inget specielt att skriva då det inte var speciellt länge sedan jag skrev sist och jag har bara legat i sängen och tittat på Grey's. Som det ser ut kommer jag inte hinna ikapp till säsong 11 igen tills på onsdag/torsdag när nästa avsnitt släpps, men det gör inget då jag bara får fler avsnitt att se senare.
 
Mina ögon håller på att gå i kors, därför tänkte jag avsluta för idag och krypa ner under täcket. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback