Avslutar en lång dag

Efter att ha spenderat andra skoldagen efter lovet i skolan från 8 till 19, med ett långt hål/en lång lunch och en snabbvisit hemma är jag nu helt slut och har en massa tankar kring det som pratades om i skolan nu under kvällen med alla olika kurser och möjligheter det finns för mig att välja nu. Jag tycker att det ska bli väldigt roligt och uppskattar att vi får denna möjligheten till att kunna styra sån pass stor mängd av vår utbildning och även våran framtid då vi verkligen kan skräddarsy så att det passar våra egna drömmar och mål, me like.
 
Fast så roligt är det väl inte att jag pratar om skolan? Det tycker iaf inte jag... Men jag ville bara påpeka det till alla er som sitter och ska välja gymasium snart och kom ihåg, de tre åren på gymnasiet ska vara roliga och du ska gå efter vad som är bäst för dig och dina mål. 
- Detta var ungefär min reaktion efter den preliminära antagningen
 
Nu tänker jag släppa ut Gucci och sedan krypa ner under täcket framför ett avsnitt av Grey's. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon. 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback