Avslutar för idag

Efter att jag kom in från promenaden med Izor gjorde jag mig en smoothie och bara tog det lugnt framför datorn. Lite får man lyxa till det, även om det bara är tisdag. Tisdagar är nämligen den jobbigaste dagen på veckan då vi har ett lite för långt hål mitt på dagen och under det försvinner all energi. Därför sköt jag fram min muntliga redovisning tills på torsdag, för jag tror inte att någon tycker om att lyssna på en zombie, då det är så jag känt mig under eftermiddagen.
 
Jag fick bara en gissning på min lilla "lek" jag lade upp igår, men det roliga var att det var rätt svar och det gavs av Denise. Kanske också är för att jag pratat lite om det i skolan...
 
Izor är fortfarande kvar här hos oss, så jag tänkte släppa ut honom nu innan jag kryper ner under täcket framför ett avsnitt av Grey's. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback