Checkar ut för idag

Har ganska nyligen kommit hem från en kväll hos Denise, som för övrigt var hur mysigt som helst. Det var synd att vi hade så pass kort tid som vi hade, men det tar vi igen i morgon då hon kommer hit vid lunch och sedan efter lunch någon gång möter vi upp Becca och så får vi se vad som hittas på efter det. En rolig dag är jag väldigt säker på att det kommer bli i alla fall.
Allt som har hänt under dagen har ni ju redan läst om, så det finns inte mycket mer att säga på den fronten mer än att Jensen kan ha de goaste vitlöksbröden ever (speciellt de med ost på). Efter vi hade ätit hade vi lite tid att slå ihjäl och då gick vi i lite butiker och jag fick med mig en riktigt snygg kofta hem från H&M, men annars hittade jag inget som föll mig i smaken riktigt. Jag slänger upp en bild på den här åt er någon dag.
 
Vi var ju även och såg en film, det blev the Hobbit i 3D och kan ni gissa vem som grät? Om du gissade på mig (igen) gissade du helt rätt. Jag måste verkligen vara den blödigaste personen som man kan träffa på...
 
Nu tänkte jag ta och avsluta detta inlägget och denna dagen. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer
Denise säger:

Älskar dendär bilden!! <3 Ses imorgon och ja...är fortfarande vaken eheheh.. fy på mig men jag kommer upp iaf på morgonen i promiseee! :D

Svar: Den bilden är jättemysig :)
None None

2015-01-03 | 01:04:33
Bloggadress: http://nouw.com/denisetiainen

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback