Då var det söndag

God morgon, eller god lunch blir det ju egentligen även idag... Jag hoppas att allt är bra med er och att ni njuter av de sista dagarna av ledigehten om ni har haft det. Det kommer jag att göra då det väntas nationella prov och en massa andra prov under vårterminen.
 
Planerna för dagen är att jag senare under eftermiddagen blir upphämtad för att åka iväg till Carisma Det var ett bra tag sedan så det ska bli väldigt ymsigt att få komma ut och se henne igen. Hon har nog gått och blivit lite rund nu, det är ju snart bara 4 månader kvar innan fölet är beräknat. 
Annars är det inget speciellt inplanerat för idag, så det blir nog bara en mysig kväll framför några avsnitt av någon serie eller liknande. Ni får ha en bra söndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Michelle Petersson säger:

Jag ska oxå ha massa NP under vårterminen. Så bläääää på det! :P
Kram

Svar: Håller verkligen med, så mycket onödig stress ;/
Kram
None None

2015-01-04 | 22:56:34
Bloggadress: http://michellepetersson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback