Eftermiddag i stallet & hemmaspa

Läste på Ebbas blogg att hon haft lite hemmaspa för någon dag sedan och därför blev jag själv väldigt sugen på det. Därför hade jag lite hemmaspa idag direkt när jag kom hem från stallet, med lite hårinpackning, ansiktsmask + nosestrips, noppade ögonbrynen och liknande. Det är hur mysigt som helst och efteråt känner man sig riktigt fräsch. Jag kände att det inte direkt skadade att bli lite fräschare tills i morgon när vardagen drar igång igen.
 
Det var hur mysigt som helst att vara i stallet igen, jag kände att jag verkligen saknat det även om jag gärna kan slippa att behöva tvätta en svans full av massa äckel... Bortser man ifrån det var det väldigt mysigt att vara tillbaka i stallet. Jag stod länge och bara mös med ponnyn, vilket jag tror att hon gillade då hon efter ett tag somnade i min famn. Hon betyder verkligen hur mycket som helst för mig den underbara ponnyn.
Nu ska jag bara ta det lugnt och njuta av den sista lediga kvällen och inte göra mycket alls. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Angelica Petersson säger:

Åh tack så mycket! :D
Blir jätte glad över såna kommentarer!
Kram!

2015-01-06 | 20:05:00
Bloggadress: http://hastbiten.blogg.se
Denise säger:

åh så fina bilder <3

Svar: Tack snälla :D
None None

2015-01-06 | 20:45:00
Bloggadress: http://nouw.com/denisetiainen
Amanda säger:

Men gud vilken fin ponny! :)

Svar: Tack snälla du :)
Kram
None None

2015-01-07 | 22:31:17
Bloggadress: http://nouw.com/Teamnelander

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback