En lång dag ute i snön

Nu är jag hemma från inspelningen och har precis kommit ut ur en varm dusch, vilket var hur skönt som helst efter en 6 timmar ute i snön även om det inte varit iskallt. Men gud vad roligt och lärorikt det har varit idag. Det är lätt något jag hade kunnat göra igen.
 
Såg också att jag fått en fråga om vad det var som vi spelade in och jag kan svara så mycket som att det involverar lite zombies, labrockar och en massa blod som jag förövrigt fortfarande har på händerna efter ca 578493 handtvättar. Jag lovar att jag kommer lägga upp filmen här när den är färdigredigerad och av det som filmats under dagen kan jag säga att ni inte kommer bli besvikna och jag måste verkligen ge en stor eloge till den grymma "huvudpersonen" som stått ute i endast en sjukhusskjorta och det var även en hel del scener där hon skulle vara barfota. Alla statister har också varit riktigt grymma på att skådespela måste jag säga.
 
P.g.a att vi spelade in till klockan var kanske 14:30 så hann jag inte med att göra stallet idag, vilket är synd då jag gärna hade gjort det. Men efter en lång dag ute kände jag att jag bara behövde få komma hem och ponnyn har massa små söta barn som gärna borstar på henne, så jag vet att hon blir omhändertagen ändå.
 
Efter en lång arbetsdag tänkte jag därför bara ligga och slappa i sängen framför några avsnitt av Grey's. Ni får ha en fortsatt bra lördag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback