En ny dag och en ny vecka

Då var det dags att kicka igång en ny dag och en ny vecka. Vad som händer för min del denna veckan kunde ni läsa igår, men vad ska ni hitta på denna veckan?
 
Idag är det bara skolan som är inplanerad för min del, eller okej ikväll blir det ett pass på gymmet. Men det är inget annat, mer än att jag såklart ska ladda upp en video åt er. Sen ska jag även fixa lite plugg under eftermiddagen, om jag inte hinner göra det i skolan under dagen vill säga.
 
Nu måste jag gå en promenad med Izor innan jag ska åka och möta upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra måndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Alice säger:

Jag börjar veckan som sjuk, men jag hoppas på att vara frisk imorgon då jag fyller år. Så planer för denna veckan är att fylla år, lite kompisar kommer hem till mig på fredag för att fira det, jag har även studiedag också då. Men annars om jag blir frisk innehåller nog veckan det de festa veckor gör för min del, plugg, träning, stall och skola. Hoppas du får en jätte bra måndag! :D

2015-01-26 | 13:46:25
Bloggadress: http://skimmelfuxenalice.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback