En tur till Erikslund & stallet

Precis efter att jag skrev det förra inlägget åkte vi iväg till Erikslund och såklart sprang jag in på Hööks en sväng när vi var där ute. Därifrån fick jag med mig ett par jättesnygga och riktigt bekväma ridbyxor att matcha ihop med mitt GG-schabrak och sen en horselyx slicksten för att slippa köpa en massa godis när jag ska hämta in ponnyn i sommar.
 
På vägen hem släppte mamma av mig i stallet så jag tog hand om lilla grå och gosade extra mycket med henne idag då Januari inte är en speciellt bra månad i vårat stall. Dock hade jag bara converse så jag blev blöt på 2 sekunder då det hade kommit en massa snö, för när vi åkte iväg var det ingen snö alls och nu är det så pass mycket att fötterna försvinner under den.
XoXo//Emma

Kommentarer
Nadja säger:

Sv: Tack, vad snäll du är! :)

2015-01-10 | 16:55:41
Bloggadress: http://nadjalosman.horseworld.se/
Michelle Petersson säger:

Har massa snö här hemma oxå :D
Kram

Svar: Vad mysigt :D
Kram
None None

2015-01-10 | 19:54:24
Bloggadress: http://michellepetersson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback