Ett bra hoppass på Carpen

Idag blev det ett hoppass på Carpen. Det var mycket fokus på kontroll på distanser under dagens hoppass. Jag tycker att det gick väldigt bra och jag fick honom bra samlat då att han kunde gå på 4 galoppsprång istället för vissa som gick på 5. Dagens språng kändes också väldigt rena, vilket är bra då Carpen har en tendens att "slänga" sig över hindrena när de är så pass låga som de vi hoppar. Jag ville inte direkt hoppa av idag, jag ville görna höja hinderna och köra ännu mera då det gick så bra idag.
 
Tyvärr blev det inte jättemycket hoppning idag då vi var många, men de rundorna vi körde tyckte jag kändes riktigt bra och jag kan inte komma på något jag är missnöjd med. Jo en sak och det är att jag inte hade någon som filmade idag. Det hade varit roligt att se hur det såg ut och kunna jämföra med hur det kändes.
 
Nu håller mamma på att bakar lite i köket. När det är klart blir det att provsmaka det hon bakat i soffan framför fångarna på fortet. Ni får ha en fortsatt bra fredagskväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback