Fullspäckad eftermiddag

Det blev inte mycket fritid idag inte, jag spelade in videon redigerade och fick upp den sen satte jag mig och pluggade inför fredagens prov och det gjorde jag fram till att vi skulle äta middag. Jag repeterade även lite inför morgondagens muntliga redovisning till tyskan där vi ska prata om ett känt par som vi har fått välja själva. Paret ska vara antingen från en film eller från det verkliga livet. Ni kan väl gissa vilket par jag har valt? Den första som gissar rätt kan jag utlova er en länk i ett inlägg.
 
Nu ska jag hoppa i träningskläderna och bege mig mot gymmet tillsammans med mamma. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Denise säger:

Jag vet att det är någon från Grey's Anatomy.. hm.. kan det vara Meredith and Derek? ;)

2015-01-26 | 20:16:31
Bloggadress: http://nouw.com/denisetiainen

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback