God lunch torsdag

Jisses vad trött jag är idag, även om jag inte var uppe speciellt länge igår. Därför kommer jag leva på kaffe idag, så jag säger bara förlåt till min mage... 
 
Vad har ni för planer för dagen? Själv tror jag att vi inte ska göra så mycket, vi kanske åker ner och går på bio under eftermiddagen. Det visar sig senare under dagen om vi åker ner eller inte, annars blir det troligtvis i morgon.
Nu ska jag och min brorsa spela lite Tv-spel. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Amanda Jona [SPONTAN] säger:

Roligt med bio! :)

Svar: Ja, det är väldigt mysigt :)
None None

2015-01-01 | 14:04:46
Bloggadress: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback