God morgon onsdag

Detta blir den sista onsdagssovmorgonen för den här terminen då vi fått en lektion inbokad 8:20 på onsdagsmorgnar från och med nästa vecka. Det är en kurs/lektion som jag tror kommer bli väldigt rolig och lärorik, så jag har inget emot att ha den. 
 
Eftersom att det är onsdag idag har jag stallet inplanerat efter skolan, fast innnan det finns det lite plugg som jag måste ta tag i och få färdigt... I kväll kommer ju även Izor hit, vilket kommer bli roligt.
 
Nu tänkte jag börja göra mig redo för att börja röra mig mot bussen för att möta upp Ebba och åka mot skolan. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback